همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

دبیر اجرایی همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا از معرفی داوران بخش معماری این همایش خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا، قدیر فرامرزی با اعلام این خبر گفت: در نخستین دوره برگزاری این همایش ملی آقایان دکتر حسن ستاری، دکتر مرتضی میرغلامی و حسن فلاح نژاد، به عنوان داوران این بخش، داوری آثار رسیده به همایش را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون آثار متنوعی از نویسندگان و علاقمندان به ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا به بخش معماری دبیرخانه همایش از سراسر کشور ارسال شده است و علاقمندان می توانند تا 22 اردیبهشت با ارسال آثار خود به دبیرخانه ی همایش نسبت به حضور در آن اقدام کنند.

به گفته وی به سه نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر زیارت عتبات عالیات پرداخت می شود.

دکتر مرتضی میرغلامی متولد 1355 و دارای مدرک دکتری طراحی شهری از دانشگاه ملبورن استرالیاست و اکنون به عنوان استادیار دانشگاه هنر اسلامی مشغول تدریس است.

دکتر حسن ستاری دارای دکتری شهرسازی است و اکنون به عنوان ریاست دانشکده معماری و هنر واحد تبریز فعالیت دارد. کسب رتبه نخست تحقیق و پژوهش هجدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی اساتید دانشگاه آزاد سراسر کشور در کارنامه کاری وی می درخشد.

حسین فلاح نژاد متولد 1345 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معماری دانشگاه علم و صنعت تهران است. چندین تحقیق و مقاله در حوزه معماری ماحصل تلاش علمی وی در دوران کاری اوست.

همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا اول خرداد ماه همزمان با شب نیمه شعبان در محل دانشگاه تبریز برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی تارنمای این همایش www.Farhangeshohada.blog.ir  مراجعه کنند.

همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی