همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

دبیر اجرایی همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا خبر داد؛

اشتیاق جامعه هنری برای نقش آفرینی در راه شهدا


دبیر اجرایی همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا گفت: استقبال هنرمندان از ارسال اثر به دبیرخانه این همایش به ویژه در بخش فیلم کوتاه نشان از اشتیاق جامه هنری برای نقش آفرینی در راه شهداست.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا، قدیر فرامرزی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: تاکنون آثار متنوعی از هنرمندان کشورمان به دبیرخانه این همایش رسیده که نشان از پویایی، گیرایی و محتوای طرح شده در محورهای همایش است و هنرمندان زیادی برای ارسال اثر اقدام کرده اند.

وی افزود: بخش فیلم کوتاه این همایش آثار زیادی را به خود اختصاص داده و بر همین اساس دبیرخانه همایش درصدد است تا بعد از پایان کار نخستین همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا نسبت به نمایش آنها در سطح دانشگاه ها و مدارس برنامه ریزی جامعی داشته باشد.

فرامرزی اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده با معاونت های مربوطه مجموعه شهرداری تبریز قرار بر استفاده از ظرفیت المان های هنری و معماری برگزیده همایش جهت اجرا در سطح کلانشهر تبریز شده است تا فرهنگ ایثار و شهادت در اقصی نقاط این شهر به معرض دید عموم به ویژه گردشگران خارجی در سال 2018 قرار گیرد.

وی از انتشار کتاب مقالات ارسالی به همایش نیز خبر داد و گفت: متن کامل مقالات برگزیده و چکیده دیگر مقالات ارسالی در قالب یککتاب برای استفاده فرهیختگان و استادان و دانشجویان منتشر و در دسترس قرار می گیرد.

همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا اول خرداد ماه همزمان با شب نیمه شعبان در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

نظرات  (۱)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۸ محمد آذرکار
ممنون از مطالب زیباتون، خدا قوّت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی