همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

رزمنده دوران دفاع مقدس:

تربیت شهدا مدیون مادران مومن است/فرهنگ شهدا الگوی نسل سوم و چهارم


رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش تربیت در سبک زندگی شهدا گفت: شهدا مقام و جایگاه رفیع خود را مدیون مادران مومن خود هستند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا، حاج مقصود پوررادی در گفتگو با خبرنگار این همایش افزود: وقتی صحبت از شیر مردان عرصه دفاع مقدس می شود باید بدانیم این امر ریشه در تربیت شیر زنانی دارد که فرزندانشان را با شیر پاک و در دامن پاک خود تربیت داده اند.

وی اظهار داشت: شهدا بعد از مادرانشان در رفتار و الگو گیری مدیون تربیت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) هستند و این باعث می شد تا علی رغم جراحت های متعدد در میدان نبرد تلاش باز برای حضور در خط مقدم لحظه شماری کنند.

یادگار دوران دفاع مقدس الگو گیری نسل سوم و چهارم انقلاب از فرهنگ و سبک زندگی شهدا را رمز موفقیت جوانان و نوجوانان در زندگی دنیوی و اخروی دانست و گفت: جوانان می توانند می توانند با مراجعه به وصایای شهدا فکر و خط آنها را بشناسند و همین موضوع مورد تاکید امام خمینی(ره) بود.

پوررادی به نقش یادگاران دفاع مقدس در ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا نیز اشاره کرد و گفت: این عزیزان باید از خود را از حواشی دور نگهدارند تا کلامشان در قلب مردم تاثیر گذار باشد و بی شک جوانان و مردم جامعه مشتاق شنیدن سخنان این طیف از نیروهای انقلابی و ارزشی هستند.

همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا اول خرداد ماه همزمان با شب نیمه شعبان در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی www.farhangeshahadat.blog.ir مراجعه کنند.

همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی